Kašírování
Citát ze zdroje sam355 dne 13. 3. 2008, 19:47V poslední době jsem se setkal s problémem se zakapotováním motoru krytem. Toto podle plánu mělo být z hliníku, já jsem zvolil pro mne jednoduší způsob a to kašírování. Pro mne to znamená vyrobit kopyto ze dřeva a potom na něho nanášet prosycené lepidlem kousky potahového papíru v několika vrstvách. Po uschnutí je z naimpregnovaného kopyta ( já jej měl potažené obyčejnou isolepou) sejmut obroušený, vytmelený a důkladně nalakovaný otisk, který se po té upraví podle potřeby( otvory pro ovládací prvky k motoru). Hotový kryt je po pár dnech docela pevný a dobře drží tvar.
Má někdo též podobné zkušenosti?
Petr 😉
V poslední době jsem se setkal s problémem se zakapotováním motoru krytem. Toto podle plánu mělo být z hliníku, já jsem zvolil pro mne jednoduší způsob a to kašírování. Pro mne to znamená vyrobit kopyto ze dřeva a potom na něho nanášet prosycené lepidlem kousky potahového papíru v několika vrstvách. Po uschnutí je z naimpregnovaného kopyta ( já jej měl potažené obyčejnou isolepou) sejmut obroušený, vytmelený a důkladně nalakovaný otisk, který se po té upraví podle potřeby( otvory pro ovládací prvky k motoru). Hotový kryt je po pár dnech docela pevný a dobře drží tvar.
Má někdo též podobné zkušenosti?
Petr 😉