Tlakovátko od výfuku pro kategorie NMR, OTMR

Citát ze zdroje Miroslav Vaněk dne 23. 10. 2021, 11:24Slávek Štorek často bohulibě láká nové zájemce o kategorii NMR, která se z hlediska nákladů a náročnosti instalací jeví jako nejdostupnější z historických motorových kategorií LER. V této souvislosti se často mluví o užitečnosti tlakování paliva, které zajišťuje spolehlivost jeho dodávky i při nepříliš optimální poloze nádrže. Pro ty, kteří stejně jako jako já, neumí vyrábět přesné dírky do motorů a vykružovat v nich závity, nebo se jim do toho z pochopitelných důvodů nechce, sháním šikovného ochotníka na sestrojení "výfukového tlakovátka". Jedná se o mosaznou trubičku, napájenou na tvrdý "U" profilek, který by se červíkem připevnil k okraji výfuku. Takto operativně a pohodlně by šlo zavést kdykoliv tlakování nádržky od výfuku a zase jej po používání odstranit. Ideový náčrtek takového tlakovátka přikládám. Můj osobní zájem pro začátek by byl o tři kousky x cca 300 Kč. Také budu rád, když se kdokoliv vyjádří k jeho optimálnímu tvaru a provedení.
Slávek Štorek často bohulibě láká nové zájemce o kategorii NMR, která se z hlediska nákladů a náročnosti instalací jeví jako nejdostupnější z historických motorových kategorií LER. V této souvislosti se často mluví o užitečnosti tlakování paliva, které zajišťuje spolehlivost jeho dodávky i při nepříliš optimální poloze nádrže. Pro ty, kteří stejně jako jako já, neumí vyrábět přesné dírky do motorů a vykružovat v nich závity, nebo se jim do toho z pochopitelných důvodů nechce, sháním šikovného ochotníka na sestrojení "výfukového tlakovátka". Jedná se o mosaznou trubičku, napájenou na tvrdý "U" profilek, který by se červíkem připevnil k okraji výfuku. Takto operativně a pohodlně by šlo zavést kdykoliv tlakování nádržky od výfuku a zase jej po používání odstranit. Ideový náčrtek takového tlakovátka přikládám. Můj osobní zájem pro začátek by byl o tři kousky x cca 300 Kč. Také budu rád, když se kdokoliv vyjádří k jeho optimálnímu tvaru a provedení.
Nahrané soubory: