Dotaz na poutání křídel k modelu
Citát ze zdroje Host dne 29. 11. 2010, 16:57Obracím se na znalé modeláře kategorií CRC elektromodelů s následujícím dotazem: V žádném stavebním předpisu není popsán způsob připevnění křídel k modelu. Na stavebních plánech historiků jsou křídla připevňována gumou. Je možné použít k připevnění křídel šrouby? (Guma ani polyetylenové šrouby nejsou součásti konstrukce modelu). Prosím o odpověď
na toto forum.
Obracím se na znalé modeláře kategorií CRC elektromodelů s následujícím dotazem: V žádném stavebním předpisu není popsán způsob připevnění křídel k modelu. Na stavebních plánech historiků jsou křídla připevňována gumou. Je možné použít k připevnění křídel šrouby? (Guma ani polyetylenové šrouby nejsou součásti konstrukce modelu). Prosím o odpověď
na toto forum.
Citát ze zdroje Host dne 23. 3. 2012, 20:04Může mi někdo poradit jakou vrtuli na " 400 " na přímo. Abych zbytečně neexperimentoval.
Díky Šebánek
Může mi někdo poradit jakou vrtuli na " 400 " na přímo. Abych zbytečně neexperimentoval.
Díky Šebánek
Citát ze zdroje Host dne 25. 3. 2012, 13:34Létám tohle teprve nedlouho, ale dlouho dopředu jsem sondoval, na akcích a převážně u Zdeňka Rašky okukoval...
Pokud jde o motor řady 400/6V na přímo, pro kategorii E-SPORT 400, standartně se snad dává pevná 6/3, případně 6/4, začal jsem s APC řady E. A ač se mi to nezdálo - používám dle p.Rašky i nylonové šedé motorářské Graupner 6/3 nebo 6/4, a tahají velmi dobře - motor má větší otáčky (odběr jen o fous).
Pro kategorii OPEN lze použít tyto alternativy ve sklopkách. Pro motor řady 400/7,2V vrtule 6/4 až 6,5/4.
Pokud je konstrukcí omezen průměr vrtule - lze najít menší ekvivalent od 5".
Používám pevné unašeče MPjet (Pelikánovy jsou měkké), při použití gumičkových unašečů by možná šlo něco od GWS - ale jsou příliš měkké a motory s nimi podle mě trpí. Dále jze jakékoliv napodobeniny získat z nejmenovaných čínských shopů.
Budu rád, když další napíšou své zkušenosti - učím se pořád, a rád 🙂
Létám tohle teprve nedlouho, ale dlouho dopředu jsem sondoval, na akcích a převážně u Zdeňka Rašky okukoval...
Pokud jde o motor řady 400/6V na přímo, pro kategorii E-SPORT 400, standartně se snad dává pevná 6/3, případně 6/4, začal jsem s APC řady E. A ač se mi to nezdálo - používám dle p.Rašky i nylonové šedé motorářské Graupner 6/3 nebo 6/4, a tahají velmi dobře - motor má větší otáčky (odběr jen o fous).
Pro kategorii OPEN lze použít tyto alternativy ve sklopkách. Pro motor řady 400/7,2V vrtule 6/4 až 6,5/4.
Pokud je konstrukcí omezen průměr vrtule - lze najít menší ekvivalent od 5".
Používám pevné unašeče MPjet (Pelikánovy jsou měkké), při použití gumičkových unašečů by možná šlo něco od GWS - ale jsou příliš měkké a motory s nimi podle mě trpí. Dále jze jakékoliv napodobeniny získat z nejmenovaných čínských shopů.
Budu rád, když další napíšou své zkušenosti - učím se pořád, a rád 🙂
Citát ze zdroje Host dne 25. 3. 2012, 13:36Pardon, to neměl být anonym - s pozdravem Michael Vosika (Bayeux :o)
Pardon, to neměl být anonym - s pozdravem Michael Vosika (Bayeux :o)
Citát ze zdroje Host dne 26. 3. 2012, 18:12Díky za doporučení vrtule.
Ahoj Šebánek
Díky za doporučení vrtule.
Ahoj Šebánek
Citát ze zdroje Host dne 29. 4. 2012, 11:59Ještě ke čtyřstovkám - narazil jsem na zajímavé tabulky srovnání výkonů v závisloti na rozměrech vrtulí...
http://webservis.sk/modelweb/storage/TabulkaPrevodovMIG400.pdf
Mimo jiné je tam i stránka 6V motoru na 6tičlánek (jak na přímo, tak s převodem) = to co používáme pro kategorii E-sport...
Třebas to poslouží... Zdraví Bayeux
Ještě ke čtyřstovkám - narazil jsem na zajímavé tabulky srovnání výkonů v závisloti na rozměrech vrtulí...
http://webservis.sk/modelweb/storage/TabulkaPrevodovMIG400.pdf
Mimo jiné je tam i stránka 6V motoru na 6tičlánek (jak na přímo, tak s převodem) = to co používáme pro kategorii E-sport...
Třebas to poslouží... Zdraví Bayeux
